Sommertid

Sommertid med næsten forårsfornemmelser oppe, men vandet er stadig KOLDT !
Svag N-strøm. I 16.35 til 27 m i 27 min. Termometeret viste 3 grader. Sigten kun 3 -4 m.
Fulgte skrænten et stykke,    –      stadig ingen stenbider.
 
Om uffehjensen

Har dykket siden 1997. De fleste dyk i Danmark. Fast "Tirsdagsdykker" ved Søbadet i Lillebælt. Se UW-optagelserne på: http://cid-82dc4b6e9cbc135b.skydrive.live.com/home.aspx
Dette indlæg blev udgivet i Dykning. Bogmærk permalinket.

Et svar til Sommertid

  1. David siger:

    Hej Dykker…
     
    Jeg tog i december at lille dykkerkursus (PADI open water). Jeg er lige nu i Irak, saa jeg for ikke rigtig mulighed for at dykke. Jeg ville lige hoere din mening. Naar jeg kommer hjem i august, vil jeg gerne til at dykke mere. Skal jeg fortsaette i PADI, eller skal jeg kontakte et NESA eller CMAS dykker kursus???
    Flotte billeder i oevrigt!

Skriv et svar

